W związku z oszczędnościami powstałymi w trakcie realizacji projektu Burmistrz Pełczyc ogłasza nabór uzupełniający wniosków o przyznanie wsparcia w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
W rekrutacji uzupełniającej mogą wziąć udział:
- dzieci i młodzież uczęszczający do szkół podstawowych i średnich zamieszkujący na terenie Gminy Pełczyce
Warunkiem aplikowania o wsparcie w postaci sprzętu komputerowego dla dziecka jest złożenie oświadczenia wraz z następującymi załącznikami:
- dokument potwierdzający fakt pokrewieństwa od dziecka do członka rodziny będącego byłym pracownikiem PGR (np. akty urodzenia, akty małżeństwa, legitymacje zdrowia),
- dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w dawnym PPGR wraz z potwierdzeniem miejsca zamieszkania (świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenie z KOWR, zaświadczenie z ZUS, kserokopia starego dowodu osobistego z potwierdzeniem miejsca zamieszkania, inne dokumenty potwierdzające zamieszkiwanie),
- dokument potwierdzający nieotrzymanie sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy (zaświadczenie dotyczy uczniów szkół poza gminą Pełczyce),
- dokument potwierdzający fakt uczęszczania dziecka do szkoły– dotyczy dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół położonych poza Gminą Pełczyce (np. zaświadczenie ze szkoły, kopia aktualnej leg. szkolnej),
- dokument potwierdzający fakt zamieszkania na terenie Gminy Pełczyce- NIE DOTYCZY osób, które są zameldowane na terenie gminy Pełczyce.
Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce w godzinach 7:15- 15:00
Nabór uzupełniający potrwa do 23.09.2022 r.
UWAGA: Ze względu na ściśle ograniczoną wysokość środków finansowych objętych grantem, złożenie kompletnego wniosku nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.
Liczy się kolejność składania poprawnie wypełnionych oświadczeń wraz z wymaganymi załącznikami.